کرم ضد آفتاب
18 متخصص زیبایی آسیا که صنعت را به جلو هدایت می کنند
نوشته شده توسط LESLEY CHEN
به روز شده در 4 مه 2021
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
هیچ راز و تعجب نیست که کشور با یک حساب نژادی روبرو است. با ادامه خشونت پلیس در جامعه سیاه پوستان ، و همچنین افزایش جنایات نفرت ضد آسیایی ، مشخص است هر چقدر هم که فکر می کنیم در راستای برابری پیشرفت کرده ایم ، تقریباً کافی نیست.
نابرابری در کل سیستم های ما فراگیر است. به عنوان مثال ، صنعت زیبایی ، به طور سنتی تحت تعریف بسیار محدودی از آنچه زیبا قلمداد می شود - یعنی. پوست رنگ پریده و ویژگی های اروپایی - هم توسط افرادی که شرکت ها را اداره می کنند و هم در نمایندگی ها در تبلیغات منعکس و شکل می گیرند. وقتی فقط یک دیدگاه را می بینید ، این نسخه زیبایی ساخته شده به نمایشی نادرست از جهان تبدیل می شود ، و ایده های مضر و غیرقابل دستیابی را برای هر کسی که با این "استانداردهای" خودسرانه ایجاد نشده تداوم می بخشد ، تداوم می بخشد. علاوه بر این ، روشهای زیبایی و سنتهای کشورهای غیر سفیدپوست مناسب و متناسب با این محدودیتهای محدود اختصاص داده شده و سفید شسته می شود و چرخه ادامه دارد.
با توجه به ماه میراث AAPI ، ما بر عدم نمایندگی مردم و صداهای آسیایی در صنعت زیبایی متمرکز شده ایم. پیش از آن ، 18 بنیانگذار مارک زیبایی آسیایی و متخصصان زرق و برق پیدا خواهید کرد که در تلاشند صنعت خود را از داخل تغییر دهند. ما از آنها دیدگاه خود را در مورد نمایندگی آسیا در حال حاضر پرسیدیم ، چه تغییراتی فکر می کنند هنوز باید ایجاد شود و اینکه چگونه فعالانه برای افزایش فراگیری و تنوع کار می کنند.
پریسیلا تسای
طراحی توسط CRISTINA CIANCI
"فرهنگ آسیایی اغلب در مورد زیبایی کره ای یا زیبایی ژاپنی شناخته می شود ، اما واقعیت این است که فرهنگ ما کمک کرده است تا کل صنعت زیبایی را تحت تأثیر قرار داده و شکل دهد. این از طریق مواد تشکیل دهنده استفاده می شود ، تا نحوه ساخت این صنعت برای احترام گذاشتن واقعاً در فرهنگ آسیایی ، مجبور به انجام این کارها است. بیش از همه ، بسیار مهم است که ما به طور مداوم از کسانی که کمتر از این تعداد مورد توجه قرار گرفته اند ، مانند AAPI و انجمن های BIPOC ، و صدای ما را به گوش دیگران برسانند. این صنعت برای همه ما که می خواهیم وضع موجود را تغییر دهیم جا دارد و ما یکدیگر را قویتر می کنیم.
"هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که مارک تجاری ما باعث می شود نمایندگی بیش از پیش نشان داده شود. ما متعهد هستیم که مراقبت از پوست را در دسترس و گسترده تر کنیم ، این بدان معنی است که از بازاریابی زیبایی سنتی که باعث انحصار و نخبه سالاری می شود ، دست برداریم. ، ما این کار را با نه تنها اطمینان از فراگیر بودن تصاویر ، پیام رسانی و دسترسی ، بلکه با اطمینان از این که از پلتفرم خود برای به اشتراک گذاشتن مقادیر خود و موضع گیری هنگام وقایع فعلی استفاده می کنیم ، می خواهیم. مردم راحت صحبت می کنند و در مورد موضوعات مهم صحبت می کنند. "
یو تسای
طراحی توسط CRISTINA CIANCI
"در تاریخ صنعت مد و زیبایی در غرب ، آسیایی ها همیشه توسط مارک هایی که خاور آنها ایجاد نمی کنند ، کمتر شناخته می شوند. در حالی که امروز ، ما می دانیم که مانند سوپرمدل های آسیایی مانند Fei Fei ، Liu Wen و Ming Xi همیشه از نظر تابلوهای تبلیغاتی برای مارک های سطح بالا و همچنین راه باریک قابل اعتماد است و ما شاهد مارک های بیشتری هستیم که از تنوع آسیایی تجلیل می کنند.
"من احساس می کنم چند چیز در این تغییر نقش داشته است. یكی ، همانطور كه ما برای BLM و عدالت اجتماعی برای ورود و تنوع می جنگیم ، عدم نمایندگی آسیا همزمان آشكار شد. دو ، از طریق رسانه های اجتماعی ، جامعه AAPI را می بینیم برخیزید و دیگر فقط کلیشه "شهروند مدل" را قبول نخواهید کرد و خواستار شنیدن صدای ما خواهید شد. سه ، در چند ماه گذشته ، آژانس های مدل سازی همه تنوع را در هیئت مدیره خود افزایش داده اند. دیگر فقط شاهد چند نشانه نیستیم آسیایی ها در یک آژانس نمایندگی دارند. همه این موارد به حرکت مثبت کمک می کنند. این آگاهی و فرصت های بیشتری را برای نمایندگی آسیایی ها در صنعت زیبایی و مد فراهم می کند.
"برای ایجاد یک تغییر ، باید از بالا شروع شود. گنجاندن فقط زمانی اتفاق می افتد که تنوع توسط تصمیم گیرندگان پذیرفته شود. انتشارات باید به دلیل عدم تنوع در شرکت خود پاسخگو باشند. سازندگان تصویر باید ورود به کار را خواستار و جشن بگیرند جنگ و گفتگو در مورد شمول و تنوع را متوقف نکنید ، وقتی دیگر هشتگی نیست که رواج دارد.
"به عنوان یک سازنده و تصویر ساز بیش از 15 سال ، ماموریت شخصی من همیشه این بوده است که از ابتدا جشن فراگیری را داشته باشم. من برای نشان دادن مدل های منحنی می جنگم. من برای آسیایی ها ، سیاه پوستان و مدل های متنوع نژادهای مختلف می جنگم در بیلبوردها و جلد مجلات دیده می شود. من اطمینان حاصل می کنم که خدمه من شامل می شوند. من تشخیص می دهم که دوربین من بزرگترین قدرت من است. احساس می کنم که این اولین طبیعت من است که هر بار برای برابری در فضای زیبایی و مد می جنگم من دوربین خود را طراحی ، کارگردانی و انتخاب می کنم. "
متا مردایا
طراحی
کرم ضد آفتاب لافارر،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی،کرم ضد آفتاب لانسون شماره2،کرم ضد آفتاب لانسون شماره،کرم ضد آفتاب لانسون خوبه،کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب لانسون شماره ،کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت،کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه،کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن،کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه،مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف،کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک،قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی،کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت،بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف،بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب،بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک،کرم ضد آفتاب،ABIOTTE
